Pytania i odpowiedzi

    Mascot International

    Gdzie mogę kupić produkty MASCOT?

    Produkty MASCOT są zawsze sprzedawane za pośrednictwem dystrybutora. Dystrybutorzy produktów MASCOT posiadają rozwiązania dopasowane do Ciebie i do Twoich potrzeb. Skorzystaj z opcji wyszukiwania dystrybutorów, aby znaleźć najbliższego Twojej lokalizacji.

    Osoby prywatne i mniejsze firmy:

    • Skorzystaj z opcji wyszukiwania dystrybutorów, aby znaleźć najbliższego Twojej lokalizacji. Kliknij w zakładkę „Kupuj w sklepie”. Ponieważ nie każdy dystrybutor posiada w magazynie wszystkie produkty MASCOT, zalecamy wcześniejszy kontakt telefoniczny.

    Przedsiębiorstwa zatrudniające 25+ pracowników:

    • Skontaktuj się z najbliższym dystrybutorem i dostosuj asortyment produktów poprzez internetową platformę do składania zamówień MASCOT® SmartStore. Dowiedz się więcej o platformie tutaj:

      Czytaj więcej

    Duże, międzynarodowe przedsiębiorstwa:

    • Skontaktuj się z naszym zespołem Global Key Account, który zajmuje się obsługą dużych, międzynarodowych przedsiębiorstw. Dowiedz się więcej tutaj:

      Czytaj więcej

    Jestem zainteresowany kupnem dużej ilości produktów MASCOT. Gdzie mogę otrzymać ofertę?

    Skorzystaj z opcji wyszukiwania dystrybutorów i znajdź tych, u których możesz złożyć „Wniosek o ofertę”. We współpracy z MASCOT dystrybutorzy przedstawią Ci odpowiednią ofertę.

    Gdzie mogę znaleźć katalogi MASCOT?

    Najnowsze katalogi MASCOT w formie cyfrowej znajdziesz tutaj:

    Katalogi

    Masz pytania dotyczące produktów MASCOT?

    Szukasz konkretnego typu produktu, koloru, certyfikacji lub jakości? Podczas wyszukiwania produktów możesz zastosować filtrowanie, dzięki czemu zobaczysz możliwości, jakie daje asortyment MASCOT.

    Szukaj produkty

    Czy mogę zamówić dodatkowe elementy odblaskowe, wiszące kieszenie lub inne elementy do mojego produktu MASCOT?

    Oferujemy poprawki i uzupełnienia standardowych produktów, a przy większych zamówieniach także rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z MASCOT bądź z najbliższym dystrybutorem:

    Produkty modyfikowane na zamówienie

    Chciałbym złożyć reklamację produktu. Jak to zrobić?

    Skontaktuj się z dystrybutorem, u którego zakupiłeś dany wyrób. Dystrybutor zwróci go do nas, a my dokonamy oceny i wymienimy na inny, jeśli stwierdzimy wadę produkcyjną. Jeżeli zamówiłeś odzież poprzez MASCOT® SmartStore, skontaktuj się ze swoim administratorem. Ważne jest, aby wadliwy produkt został wysłany do MASCOT, byśmy mogli go zbadać i naprawić błąd w przyszłości.

    Gdzie mogę znaleźć zdjęcia produktów MASCOT?

    Zdjęcia produktów w wysokiej rozdzielczości, zdjęcia brandingowe i materiały filmowe znajdziesz w portalu medialnym MASCOT tutaj:

    MASCOT® MediaPortal

    Jak mogę zostać dystrybutorem odzieży roboczej MASCOT?

    Zawsze chętnie rozpoczynamy współpracę z nowymi, ekspansywnymi dystrybutorami, którzy chcą oferować swoim klientom odzież roboczą i obuwie ochronne MASCOT. Dowiedz się więcej o licznych korzyściach oraz o udostępnianych przez MASCOT internetowych platformach sprzedażowych. Skontaktuj się z nami, aby przedstawić nam swoją strategię oraz ustalić, która z naszych platform internetowych może być odpowiednia dla Twoich grup klientów.

    Dystrybutor