Firma MASCOT

    Frost & Sullivan - 2010
    Mon, 11 Oct 2010

    Ciesząca się uznaniem na arenie międzynarodowej firma doradczo-badawcza Sullivan & Frost przyznała właśnie nagrody w niektórych spośród 300 branż, które na bieżąco monitoruje. Wśród ponad 700 producentów w branży odzieży roboczej nagrodą Customer Value Enhancement Award wyróżniono firmę MASCOT. Była to jedyna nagroda przyznana w branży odzieży roboczej.

    Nagroda, którą odebrał w Brukseli dyrektor generalny firmy MASCOT Michael Grosbøl, jest bardzo prestiżowa. Powodem wyboru firmy MASCOT są wieloletnie badania europejskiego rynku odzieży roboczej. Nagroda przyznana została na podstawie całościowej analizy rynku i jego poszczególnych uczestników.

    Wyjątkowa wartość dla klienta

    Wyróżnienie firmy MASCOT stanowi nagrodę za tworzenie wyjątkowej wartości dla klienta, a w prawie 400-stronicowym raporcie Frost & Sullivan ocena firmy MASCOT brzmi następująco: »Jest to przedsiębiorstwo, które proaktywnie tworzy wartość dla swoich klientów, koncentrując się na poprawie zysku z tych środków, które inwestują oni w produkty i usługi firmy. Nagroda ta stanowi wyraz uznania dla wysiłków firmy skupionych na wzmacnianiu wartości dla klienta – wykraczających poza zwyczajne, solidne usługi – co w efekcie prowadzi do skuteczniejszego utrzymania obecnych klientów i pozyskiwania nowych«.

    Produkt tworzy dodatkową wartość

    Firma Frost & Sullivan zwróciła szczególną uwagę na dążenia firmy MASCOT mające na celu ułatwienie życia klientom. Odnosi się to zarówno do samych produktów, jak i do np. ich zamawiania i dostawy. K. Deepan Kannan, analityk przemysłowy Frost & Sullivan, mówi o strategii rozwoju produktów MASCOT: »Głównym powodem, dla którego firma MASCOT odróżnia się od swojej konkurencji jest niezwykła jakość oraz wygląd produktów. Produkty oferowane są w konkurencyjnych cenach, a przy produkcji szczególną uwagę zwraca się na ergonomię i styl, jednocześnie zapewniając użytkownikom wygodę i bezpieczeństwo«.

    Frost & Sullivan - 2010 Nagroda

    Wiele decydujących czynników

    Kolejny spośród czynników, które były decydujące dla wyboru firmy MASCOT przez Frost & Sullivan, to jej bezkompromisowe podejście do kwestii jakości produktu – zarówno gruntowne testy przed rozpoczęciem produkcji, jak i efektywny program kontroli jakości. Doskonałość w produkcji również jest decydującym czynnikiem wraz z oferowanymi przez MASCOT usługami, obejmującymi wszystko od pomocy przy sprzedaży przez rozwiązania marketingowe, specjalne oprogramowanie i możliwości składania zamówień, pakowane indywidualnie dla poszczególnych pracowników po efektywne rozwiązania dotyczące nadruków na odzieży.

    Ogromne wyróżnienie dla MASCOT

    Właściciela i dyrektora generalnego firmy MASCOT, Michaela Grosbøl, odebrana nagroda cieszy z wielu powodów. »Jedna sprawa to fakt, że jest to najbardziej prestiżowa nagroda w naszej branży w Europie i wszyscy w firmie MASCOT jesteśmy dumni z jej otrzymania. Poza tym odbieram wyróżnienie naszej firmy jako wyraz uznania dla nas za to, że w czasie globalnego kryzysu trzymaliśmy się swojej długofalowej strategii, w której zawiera się bezkompromisowe podejście do jakości produktów i obsługi klienta. Nie ma wątpliwości, że okres słabej koniunktury ostatnich lat był okresem krytycznym w naszej branży. Zrewidowaliśmy nasze procesy robocze, ale bez wahania trzymaliśmy się naszego długofalowego celu, jakim jest bezkompromisowa, wysoka jakość. Odnotowaliśmy, również w 2010 r., znaczny wzrost – zarówno pod względem obrotów, jak i zysku. Przyznanie nam nagrody traktuję zatem jako dowód uznania za prawidłowe wybory, których dokonaliśmy w trudnych czasach. Jako że analizę przeprowadzono biorąc pod uwagę opinie klientów w Europie, uważam wyróżnienie naszej firmy za niepodważalny dowód na to, że użytkownicy doceniają wysoką jakość, jaką zapewniają im produkty MASCOT«, dodaje na zakończenie Michael Grosbøl.

    O Frost & Sullivan

    Frost & Sullivan, the Growth Partnership Company pomaga firmom zdobyć najlepszą na danym rynku pozycję pod względem rozwoju, innowacyjności i zarządzania umożliwiając swoim klientom nadanie biegu rozwojowi. Dzięki usłudze Growth Partnership Service firma wyposaża dyrektora generalnego i jego zespół ds. rozwoju w wiedzę badawczą i modele best practice, które mają na celu wygenerowanie, ewaluację i wprowadzenie potężnych strategii rozwoju. Działając na sześciu kontynentach, 31 oddziałów Frost & Sullivan korzysta z 50-letniego doświadczenia na mocy partnerstwa z przedsiębiorstwami Global 1000, nowymi przedsiębiorstwami oraz społecznością inwestorów.